REFUND POLICY

商品の返品について

 

一部商品を除く、日本国内の配送に限り、商品到着後の返品が可能です。

*Please note that international deliveries are not eligible for returns.

*Please contact us using our inquiry form if the products are delivered in a faulty condition, or if they differ from what you originally ordered.

 

以下の場合は返品をお受けできませんので、ご注意ください。

・到着から8日以上経過した商品

・使用済み、あるいはお直しや洗濯、クリーニングをされた商品

・納品書・商品タグ・ラベルを切り離したり、紛失された商品

・お客様のもとでニオイが付着したり、汚れ、キズが生じた商品

・パッケージを開封した商品(パッケージが商品の一部となっている商品等)

・下着・マスク等の衛生商品、水着、ソックス、ピアス、福袋、セット企画商品である場合

・受注生産商品

・返品が可能である旨を弊社がご連絡した日から、7日以上経過して弊社に着荷した商品

 

※サイズ・カラー変更を含む、商品の交換はお受けしておりません。お手元の商品を返品頂いた後に、ご希望の商品(サイズ・カラー)をお客様ご自身で改めてご注文ください。

※お届けした商品が不良品であった場合、注文内容と異なる商品が届いた場合以外の返送にかかる送料は、お客様負担でお願い致します。着払いにてご返送された場合、返金額から送料を差し引かせて頂きます。

※紛失・破損・変形の原因となりますので、メール便でのご返送はご遠慮ください。

※返品対象商品の購入により付与されたポイントを別途注文で返品前に利用された場合は、返品をお断りさせて頂く場合がございます。

※返品により、ノベルティ付与の条件を満たさなくなった場合は、返品商品とともにノベルティもご返送をお願い致します。ノベルティのご返送がなかった場合は返品をお受けすることができません。

 

 

返品の手順

 

返品を希望される場合は、[注文番号、商品名、カラー、サイズ、返品理由]をご記入のうえ、CUSTOMER CENTERhttps://contact.jun.co.jp/m/item>までご連絡ください。

お送り頂いたメールを確認後、手続きについての詳細をメールにてご案内致します。

返信までにお時間を頂く場合がございますが、あらかじめご了承ください。

 

 

返金金額について

 

返品により、割引企画の条件を満たさなくなった場合は、お支払い額から、お手元に残った商品の割引前の価格を引いた金額の返金となります。

クレジットカード決済でご注文の場合で、決済の取消し・決済金額の変更が可能な場合は、決済取消し、決済金額の変更にて対応させて頂きます。

いずれの場合も、送料及び代引き手数料の返還は行わないものとします。

 

 

クーリングオフについて

 

通信販売はクーリングオフ制度の対象外です。 クーリングオフは訪問販売に対する消費者保護の制度であり、自らのご意思でご購入の検討・決定が可能な通信販売に関しては適用外となっておりますので、クーリングオフでの返品はお受け致しておりません。

 

 

About returns and exchange of goods

About returned goods

 

Returns can be made after the product arrives, except for some items in Japan.

* Please note that international deliveries are not eligible for returns.

* Please contact us using our inquiry form if the products are delivered in a faulty condition, or if they differ from what you originally ordered.

 

Please note that we cannot accept returns in the following cases.

Products more than 8 days after arrival

Used, repaired, washed or cleaned products

Invoices, product tags, labels that have been separated or lost

Products with odors, dirt, or scratches

Products that have opened the package (products in which the package is part of the product, etc.)

In the case of sanitary products such as underwear and masks, Swim wear, socks, earrings, lucky bags, set planned products

Product made to order

Products that have arrived at our company more than 7 days after the date we contacted you that it can be returned.

 

* We do not accept exchange of products, including size and color changes. After returning your product, Please order the desired product (size / color) by yourself.

* If the delivered product is defective, the customer will be responsible for shipping costs for returning the product other than when the product is different from the order contents. If returned by cash on delivery, shipping fee will be deducted from the refund amount.

* Please refrain from sending it back by e-mail as it may cause loss, damage or deformation.

* If the points granted by purchasing a product subject to return are used in a separate order prior to the return, we may refuse the return.

* If you no longer meet the conditions for granting a novelty due to a return, please return the novelty along with the returned product. If the novelty is not returned, we cannot accept the return.

 

 

Return procedure

 

If you wish to return, please fill in [Order number, product name, color, size, reason for return] https://contact.jun.co.jp/m/item Please contact

After confirming your e-mail, we will send you detailed information about the procedure.

Please understand beforehand that it may take some time to reply.

 

 

About refund amount

 

If you do not meet the conditions of the discount plan due to the return, you will receive a refund of the payment amount minus the pre-discount price of the item you have left.

If you place an order by credit card payment and you can cancel the payment or change the payment amount, we will respond by canceling the payment and changing the payment amount.

In any case, shipping and cash-on-delivery fees will not be returned.

 

 

 

Ku Ring for the off

 

Communication sales Ku Ring is outside the scope of the off systems. Ku Ring-off

is a system of consumer protection for the door-to-door sales, and so we

become applicable with respect to their own mail order can be examined and

decisions of your purchase in your intention, Ku Ring return in off accepted

I will not do it.